Sohbet Grup

Zamlı 2014 Öğretmen Maaşları


2014 Öğretmen maaşları2014 ZamlıÖğretmen maaşları yeni liste
Taban aylık ve eğitim öğretim tazminatına yapılan artışlardan sonra 2014 öğretmenmaaşlarını sizin için derledik. Öğretmenmaaşları 2136 TL ile 2483 TL arasındadeğişim göstermekte. Bekar ve hiç ek dersalmayan öğretmene göre yapılanhesaplamalarda. Eşi çalışmayan bir yöneticinin maaşı 3500 TL yi aşacaktır!
Kamu görevlilerinin mali ve sosyal haklara yönelik 2014 ve 2015 yıllarını içeren 2.dönem toplu sözleşmede, Devlet memurlarının 2014yılı maaşlarına yapılacak zam husunda memurlar üç farklı grupta değerlendirildi .
öğretmen meb maaş
2014 yılında;
**Taban aylıkta bütün memurlar için brüt 175 TL artış olacak. Memur maaşlarına yapılan hakiki zam miktarlarını görmek için tıklayınız …
** Maaşlarını ücret ve tazminat göstergesine göre alan memurların maaş gösterge rakamı 2.280 artacak. En düşük aylık artışının bu personelin maaşına etkili olmamasının ve emekli kesneğini arttıracak olmasının da etkisiyleyüksek maaş alan çalışanın maaş zammı oranı da düşük düzeyde kalacak. Üst kademe memur maaşlarına uygulanan gerçek zam oranlarını görmek için tıklayınız …
** Öğretmen maaşlarında ise, en düşük aylık ve eğitim öğretim tazminatı yükselmesi nedeniyle dahayüksek oranda artış gerçekleşecek .
ÖĞRETMENLERİN ÖZLÜK HAKLARI KONUSUNDA NELER DEĞİŞTİ?
Eğitim Öğretim Tazminatı yükseldi
Öğretmen maaşlarının önemli bir unsuru olan “ eğitim öğretim tazminatı” 2014 yılından itibaren geçerli olarak şekilde artırıldı. Artışın bir kısmı 15 Ocak 2014 tarihinden itibaren , bir bölümü de 15 Temmuz 2014 tarihinden itibaren geçerli olacak şekilde uygulanacak.
Buna göre; hala aylık alınan derecelere göre öğretmenlere “100”, “95” ve “85” şeklinde ödenen Eğitim öğretim tazminatı oranlarının her bir tanesine; 15 Ocak 2014 tarihinden itibaren geçerli olarak “10,28“ ve 15 Temmuz 2014 tarihinden itibaren geçerli olarak da “10,28” rakamları eklenecek.
Lisansüstü eğitim gören öğretmenlere ilave ekders ücreti verilecek
Yüksek lisansı tamamlamış olan öğretmenlere aktif olarak girdikleri dersler için ödenecek ek ders ücreti %5, doktora yapmış olanlara ise %15 zamlı ödenecek.
Öğretim yılına hazırlık ödeneği zamlandı
2013 yılında 740 TL olarak ödenecek olan “öğretim yılına hazırlık bedeli” 2014 yılında 850 TL olarak zamlanacak.
ÖĞRETMEN MAAŞLARINA 2014 YILINA AİT NE KADAR ZAM YAPILDI
15 Ocak 2014 ve 15 Temmuz 2014 tarihlerinde öğretmenlerin dereceler ve kademelere göre alacakları aylık net ücretlerin ne kadar olacağına yönelik yaptığımız hesaplama sonucunda, 2014 yılı için öğretmen maaşlarına yapılan yıllık zam oranlarına da ulaştık.
NOT: Hesaplamalarımıza göre;
**Şimdi ki aylık maaşlar için, 2013 yılı ikinci 6 ayına ait geçerli katsayılar kullanılmıştır.
**2014 yılına yönelik aylık maaşlar için, 2013 yılında halen geçerliliğini koruyan katsayılar kullanılmış ve taban aylık brüt tutarına 175 TL eklenmiştir. Eğitim öğretim tazminatındaki artışlar göz ardı edilmemiştir.
**Ek ders ücretleri dikkate alınmamıştır.
**Aile yardımı ve asgari geçim indirimi açısından, “bekar ve çocuksuz” personele göre değerlendirilmiştir.
**“Sendika aidatı” ve “toplu sözleşme ikramiyesi”ödemesi ihmal edilmiştir.
**”Gelir Vergisi” oranı %15 kabul edilmiştir.
**5 yıl ve daha az hizmeti olan memurların 01.10.2008 tarihinin ardından göreve başladıkları varsayılarak sosyal güvenlik kesintileri buna göre hesap edilmiştir.
2014 Zamlı Öğretmen Maaşları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.
s11  Google+

0 yorum:

Yorum Gönder